Yeni Kodiaq RS Türkiye’de satışa sunuldu
Skoda’nın en güçlü içten yanmalı motora sahip RS modeli Kodiaq RS, Mart ayı itibarıyla Türkiye pazarında yerini aldı. Markanın motor sporlarındaki köklü mirasını yollara taşıyan model, 5.599.900 TL fiyat etiketiyle satışa sunuldu.
Yaklaşık dört ay önce tanıtılan yeni Skoda Kodiaq RS, dinamik ve sportif tasarımıyla dikkat çekiyor. Aracın ön ve arka tamponları aerodinamik olarak optimize edilirken, RS modeline özel parlak siyah tasarım unsurları sportif duruşu vurguluyor. Full LED Matrix farlar gece görüşünü artırırken, Crystal Lightning imzalı ön ızgara modelin premium karakterini ortaya koyuyor.
Sportif detaylarla donatılmış kabin
Yeni Skoda Kodiaq RS, iç mekanda sportif lüks anlayışını ön plana çıkarıyor. Siyah ve gri renklerin hakim olduğu kabinde, kırmızı dikiş detayları dinamik bir atmosfer oluşturuyor. Elektrikle ayarlanabilen spor ön koltuklar, entegre baş destekleri ve hafıza fonksiyonu ile konforu artırırken, RS logolu 3 kollu direksiyon simidi sürüş hakimiyetini güçlendiriyor.
Kokpit bölümünde, 10.25 inçlik dijital gösterge paneli ve 13 inçlik bilgi-eğlence ekranı sürücüye tüm bilgileri kolayca takip etme imkanı sunuyor. Standart olarak sunulan Canton Ses Sistemi, yüksek ses kalitesiyle yolculukları daha keyifli hale getiriyor. Ayrıca, lamine ön ve arka akustik yan camlar, kabin içindeki sessizliği artırarak konforlu bir sürüş sağlıyor.
Güçlü motor ve gelişmiş sürüş dinamikleri
Yeni Kodiaq RS, performansıyla da dikkat çekiyor. 2.0 litrelik TSI motoru 265 HP güç üretirken, 7 ileri DSG şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle donatılmış araç, 0’dan 100 km/s hıza yalnızca 6.3 saniyede ulaşıyor. Maksimum hızı ise 231 km/s olarak açıklandı.
Aracın gelişmiş süspansiyon ve şasi sistemi, DCC Plus teknolojisiyle 15 farklı sürüş modu sunarak her türlü yol koşuluna uyum sağlıyor. Bağımsız iki valfli amortisör sistemi, daha hızlı tepki süresi ve dengeli sürüş performansı sunuyor.
Sürüş Modu Seçimi özelliği ile sürücüler Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, Snow ve Off-Road modları arasında geçiş yapabiliyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi ve progresif direksiyon teknolojisi sayesinde virajlarda daha yüksek yol tutuşu ve hassas sürüş hissi elde ediliyor.
Kaynak: CUMHA – CUMHUR HABER AJANSI